Flight cancelled ;)

4 december 2022 - Heerde, Nederland

4 december 03.28 uur

het is midden in de nacht, 3 uur en de wekker gaat zodat we om 4 uur richting Schiphol kunnen rijden.
Natuurlijk moest er nog iets gebeuren om wat sensatie te creëren: “FLIGHT CANCELLED”

het zit ook niet mee bij mij met al die geannuleerde vluchten altijd 🤪. Gelukkig had ik mijn mail gecheckt en vond ik deze informatie..

De vlucht is gewijzigd; ik vlieg nu via Canada i.p.v Duitsland. En de vlucht is morgenmiddag 15uur… ipv morgenvroeg. Lekker slapen nu dus.
Wat een leuke binnenkomer.. 😂

1 ding waar ik nu van baal is dat ik pas ‘s nachts aankom op de campus, terwijl ik dus eigenlijk mooi overdag zou aankomen. Maargoed, het had vast zo moeten zijn.

slaaplekker!

1. Janette:
    4 december 2022
    Och jee ik schrok al, gelukkig gaat de reis dus wel door maar met wat vertraging 🫣👏🏽🍀. Goede reis vanmiddag
  2. Fokelien Meesters:
    Je bent nu bijna in Montréal! We volgen je in de lucht! Wat een dag heb je gehad. Je maakt het iedere keer weer spannend 😂 geniet van een fijne en leerzame periode! liefs van ons