Nieuwe reis: USA

3 december 2022 - Heerde, Nederland

3 december 12.34 uur:

Eindelijk! Gister (2 december) was mijn laatste werkdag bij PostNL. 2 volle maanden heb ik van maandag t/m vrijdag gewerkt. En nu is het alweer 3 december. De laatste 24 uren in Nederland zijn aangebroken ;).

Morgen ga ik om 8.55 uur de lucht in.. op naar München. In München heb ik een overstap, en vlieg ik om ongeveer 12.30 uur naar Californië, VS. Met Lufthansa. Hier zal ik naar school gaan tot en met begin januari ergens.

Op naar Amerika!

1. Hans&elly:
    3 december 2022
    hee, Megan, je kan niet wachten totdat je weer in het vliegtuig zit, denk ik! San Diego... lekker warm neem ik aan. heerlijk!
    heel veel succes en vooral veel plezier daar!! goede reis en tot ziens in 2023! 😘
  2. Megan Langhenkel:
    3 december 2022
    Dankjulliewel!😘❤️ Gaat helemaal goedkomen.
  3. Carla Meijerink:
    3 december 2022
    Een hele goed reis Megan en geniet van al je avonturen in Amerika. Ik verheug mij nu al op je verhalen, leuk! Leuk uit Apeldoorn!! 😘😘
  4. Megan Langhenkel:
    Dankje !💕💕💕 lief!
  5. Maureen van der Sleen:
    Lieve Megan
    Wij wensen je een veilige vlucht en een super leuke tijd in Amerika.Maak mooie herinneringen.Stay save
    Lieve groetjes van Maureen en Henk
  6. Megan Langhenkel:
    Dankjulliewel!💘💘
  7. Henk:
    Leuk megan geniet ervan
  8. Annick:
    3 december 2022
    Ha Megan, het volgende avontuur kan beginnen. Je gaat ongetwijfeld een fantastische tijd tegemoet. Goede reis en heel veel plezier. Groetjes uit Eersel van Erik en Annick