Port Elizabeth

4 maart 2023 - Port Elizabeth, Zuid-Afrika

Zaterdag 4 maart 13.37uur:

Nederlandse tijd: 12.37 uur. wat een dag, ik ben kapot. Volgensmij nog nooit zo’n lange reis gehad. Na meer dan 24 uur reizen zijn we eindelijk op de plek waar we moeten zijn.

De reis begon voorspoedig: we vlogen vanaf AMS naar Kaapstad rechtstreeks. Aankomst: 23uur in de avond. De volgende vlucht ging om 6.35 uur de volgende ochtend, dus was er een hostel geboekt als overnachting. Echter bleek dat het hostel niet was geboekt voor 5 personen, maar voor 2. Heel veel gedoe, maar het is goedgekomen.

3 uur kunnen slapen, en om 5 uur ging de wekker, want om 5.15 uur werden we opgehaald door de taxi om naar de luchthaven te gaan. (kaapstad—>Port Elizabeth). Althans, dat dachten we. De taxi chauffeur kwam 15 minuten te laat. Maar we zitten in ons vrijwilligersverblijf! Wat een tocht! En dat zonder eten en slaap!
Net lekker opgefrist, en vanavond uit eten. Alle kleine stukjes moeten hier met de taxi, en je moet opletten op hoe je je kleed en wat je meeneemt ivm de criminaliteit in Zuid-Afrika. Niks kan lopend. Alles in groepen en met een Uber. Dat is effe wennen! In Amerika was dat ‘soort van’ ook zo, maar daar was het lopen nog wel te proberen zegmaar😜. Hier niet!

Ik ben kapot moe en dat is vast te merken aan mijn Nederlandse manier van schrijven op dit moment 🤪🤪🤪🤪. Kan niet meer denken!
Vanavond vroeg slapen en morgen bijkomen. Maandag is de eerste werkdag.

binnenkort meer foto’s van het verblijf! Ps. Het is een prachtig huis! Ik had niet veel luxe verwacht, maar het is echt super mooi!

liefs!

B7BE964E-1065-4988-8A4A-F2B3AB96632B31A9D072-EFB7-4183-AF4A-AD4499C29414

1. Annick:
    4 maart 2023
    Fijn dat je goed bent aangekomen Megan! Ben benieuwd naar de foto's van het huis. Veel plezier daar!
  2. Henk:
    4 maart 2023
    Mooi dat je op plaats van bestemming bent aangekomen Megan.Nu kan je volgend vrijwilligerswerk beginnen
    Na een nacht goed dlapen morgen gezond weer op
    SUCCES
    GR Henk
  3. Debora Krijgsman:
    4 maart 2023
    Fijn Megan dat je veilig aangekomen bent! Wat een reis! Spannend wat het je zal brengen deze 5 weken.