Begin van een nieuwe reis!

2 maart 2023 - Schiphol, Nederland

Vrijdag 2 maart 19.23 uur:

Lieve mensen,

zojuist op Schiphol aangekomen. Morgenochtend om 10.30 ga ik opnieuw de lucht in voor een super gaaf project. ✈️

Ik ga vrijwilligerswerk doen met kinderen in Port Elizabeth! (Zuid Afrika🇿🇦) Dit is een gemengd project met allerlei soorten vrijwilligerswerk. Het is voor kinderen waarvan de ouders geen geld hebben voor onderwijs. Wij bieden hier als vrijwilligers ondersteuning aan de vaste medewerkers in het Township.

- kinderopvang (kids van 1-6)

-basisschool (kids 4-12)

-middelbare school (kids 12-16)

-schoolverlaters (16+)

Ik kijk er enorm naar uit en ik denk dat het ontzettend dankbaar werk zal zijn. Morgen eerst een lange overstap van 8 uur in Kaapstad!

Er gaan nog meer vrijwilligers naar Zuid-Afrika, dus ik ga een keer gezellig met anderen! Enorm leuk. Tot snel!

Lieve groetjes!🇿🇦🇿🇦🫶🏻🫶🏻🫶🏻

3B28339D-49F5-4A59-A0AF-DD77B81C8EC73FC66405-3D25-47DD-AB21-B9495AB67B02

1. Janette:
    2 maart 2023
    Succes en veel plezier en natuurlijk; pas goed op jezelf ✈️🍀🙏🏽🥰
  2. Annick:
    2 maart 2023
    Veel succes en plezier Megan!
  3. Hans&elly:
    2 maart 2023
    weer eens iets heel anders: ik kan me goed voorstellen dat je er veel zin in hebt!
    veel plezier in Zuid-Afrika, Megan. schrijf maar veel en vaak dan kunnen we meegenieten.⌨📰📃✒😁😘
  4. Maureen van der Sleen:
    Lieve Meg
    Een hele goede reis naar Zuid-Afrika
    Ik hoop en wens je hele mooie leermomenten.Dat je er met een liefdevolgevoel terug naar kan kijken.
    Stay save Xx Maureen
  5. Debora Krijgsman:
    3 maart 2023
    Wauw, geweldig! Wat een ervaring en belevenis! We gaan je verhalen volgen! Goede reis!😃
  6. Fokelien Meesters:
    3 maart 2023
    Super mooi om een bijdrage te leveren om deze kinderen een fijne schooltijd te geven. De kids zijn vast dol op je. Geniet van een gezellige en leerzame periode. Veel liefs van mij