Nieuwe klas

17 december 2022 - San Diego, California, Verenigde Staten

Zaterdag 17 december 12.13 uur

goedemorgen,

net een half uur wakker, want vannacht was de bonfire. (Dit is een kampvuur waar heel veel EF studenten komen, 3 x per week). Bonfires beginnen altijd pas om 23.30 uur in de avond, en dan komt iedereen dus pas na 00.30 uur. Dus het is een nacht feestje. Wel erg leuk, je leert veel mensen kennen en er hangt een relaxte en gezellige sfeer.
Maar liefst 4 andere mensen uit Zwolle ontmoet! Ik ben nr 5! Allemaal Zwollenaren hier in Californië haha. Erg toevallig.

Wat erg jammer is, is dat heel veel mensen sinds gister vakantie hebben. En dat is mij niet verteld door de organisatie. Heel veel mensen gaan komende week naar huis, of ze gaan reizen. Betekent dus dat 80% van deze campus leegloopt en er niet veel overblijft. Ze blijven weg voor 2/3 weken. Maargoed…

Ik was in een C1.1 klas geplaatst, maar ik merkte al erg snel dat er weinig uitdaging in zat. Ondanks dat het een erg leuke klas was, wilde ik toch graag switchen.
Ik heb een mondelinge leveltest gehad, en ik ben nu geplaatst in een C2.1 klas…😃🥳  Ik hoop hier mijn C2 certificaat te kunnen halen! Ik ben benieuwd hoe het gaat aankomende week. Elke dag les om 8.15 tot ongeveer 12 uur. We gaan het zien!

zie foto’s hieronder van mijn oude klas.

Nationaliteiten: 🇫🇷🇸🇪🇨🇭🇮🇹🇩🇪🇹🇷 en wit-Rusland (ik weet de vlag niet haha)

Onze docent: Teacher Miles from New York!

En ik dan ;)🇳🇱

B6A3991F-53B9-4D7B-A783-9F3D0FD48D364FE90AF8-9987-4A04-8FF1-883D9D4FDA09CF940AFE-6EE3-4E6B-B477-BCBB4F752D83

1. Debora Krijgsman:
    17 december 2022
    EF: Boe!!!🖕🥳
  2. Debora Krijgsman:
    17 december 2022
    Wel heel goed van je dat je Engels nog beter wordt. Nieuwe rondes, nieuwe kansen, nieuwe klassen!
    Morgen alweer 2 weken van huis. Wat gaat het snel!
  3. Fokelien Meesters:
    18 december 2022
    Gezellig allemaal! Wat maken jullie leuke uitjes. Mooi shirt heb je ook gekocht. Geniet ervan!